Ce avantaje aveți prin utilizarea codurilor EAN cu licență GS1?

Prin obținerea și utilizarea codurilor EAN cu licență GS1 aveți următoarele avantaje/beneficii:

  • Conformarea cu politicile eMAG de listare a produselor
  • Evitarea situațiilor de blocare/respingere listare
  • Asigurarea unicității codurilor la nivel global
  • GS1 a inventat codul de bare având pe lângă extinderea și administrarea unică la nivel global, o experiență dovedită în piață de peste 40 de ani.
  • Asigurarea inserării și validării informațiilor într-o bază de date globală care reprezintă o sursă de date de încredere pentru industrii și retaileri.
  • Gestiune mai bună a stocurilor diferențiate pe tipuri și sortimente de produs
  • Scăderea costurilor de curierat generate de returul produselor trimise greșit (clientul vroia un tricou alb și a primit unul negru fiindcă ambele produse aveau același cod).
  • Gestiunea de către GS1 a codurilor pentru a evita situațiile precum un cod mai multe produse diferite sau un produs mai multe coduri fapt ce ar duce la probleme de validare și listare produs, implicit creșterea costurilor sau scăderea vânzărilor.
  • Un prim pas către protejarea produselor dumneavoastră până veți obține Trade Mark sau Registered. Cele două segmente (cod EAN cu licență GS1 și TM/R) nu se exclud, ele fiind complementare în protejarea produselor și asigurarea calității informațiilor despre acestea.
  • În taxa anuală de licență intră toate serviciile de la alocare coduri, suport, certificare și inserare informații în bazele de date globale unde toți marii actori din comerțul clasic sau electronic fac validările de date.
  • O dată obținut un cod cu licență GS1 și alocat unui produs, veți putea vinde acel produs oriunde în lume, fără a mai avea probleme de identificare și gestiune a produsului.
  • Gradul de încredere în standardele și codificarea cu licență GS1 este dată și de următoarele aspecte:
  • GS1 Global se regăsește ca element de referință în standarde ISO atât la nivel global cât și național
  • Singura cale de a deveni furnizor NATO este să aveți produsele codificate cu identificatori GS1 cu licență
  • Amazon a implementat standardele și cheile de identificare GS1 din 2016
  • Grupul Alibaba a implementat standardele și cheile de identificare GS1 din 2017

Testimoniale ale reprezentanților Google, Migros Ticaret, Nestle, Metro și Consumer Goods Forum cu privire la motivele implementării codificării și standardelor GS1 regăsiți aici.