E-Commerce & ContentSpeed

Soluția ContentSpeed: îndeplinire standarde eCommerce & transformare digitală rapidă

Fondată în 2003, ContentSpeed a fost printre primele firme din eCommerce și a devenit un furnizor de marcă pentru software dedicat. Viziunea companiei pentru următorii ani este să continue să seteze standarde în acest domeniu. ContentSpeed dezvoltă magazine online de succes, cu premii câștigate la competițiile din domeniu. De la afaceri la început de drum până la branduri renumite, sute de firme au ales platforma ContentSpeed pentru vânzările online.

În mod clar, anul 2020 a fost începutul unei noi ere în digitalizare. Marile companii au devenit extrem de interesate de eCommerce. Iar utilizarea codurilor EAN cu licență GS1 este un aspect important în eCommerce, precum și în digitalizarea întregului flux de distribuție, de la producători până la livrarea către clientul final.

 

Codul EAN – un element cheie în digitalizarea pentru producători

Ești producător? Folosești codurile EAN? Automatizarea e doar la un click distanță.

Un efect al pandemiei este că tot mai multe companii mari și foarte mari își doresc să între în online. Producătorii nu mai așteaptă că revânzătorii să înceapă să vândă online, ci își deschid singuri astfel de canale de vânzare, adesea ajutând revânzătorii să își atingă targetele de vânzare. Acest lucru este un beneficiu major pentru întregul comerț electronic autohton pentru că aceste branduri de renume au deja încrederea consumatorilor dobândită din offline, iar lipsa încrederii a fost piedica principală în fața creșterii e-commerce-ului.

Astfel, și firma ta poate beneficia de aceste momente propice pentru transformare digitală, iar ContentSpeed te poate sprijini ca partener în acest proces.

Transformarea digitală cu ContentSpeed

ContentSpeed vine în întâmpinarea cererii crescute cu Soluția Enterprise Class: “Digital Factory” – un pachet full stack de digitalizare.

De ce “Digital Factory“? Pentru că doresc să fiți împreună ca parteneri de-a lungul întregului proces de transformare digitală, pe parcursul acestor etape:

  • Analiza afacerii și alcătuirea strategiei de business online;
  • Oferirea pachetului de unelte necesare atingerii obiectivelor;
  • Implementarea și derularea pachetului digital;
  • Analiza periodică a rezultatelor obținute în procesul de transformare digitală.

Vezi prezentarea procesului de transformare digitală în acest video:

Acest pachet are la bază Conectorul eCommerce ce integrează softurile utilizate de firme – precum ERP, WMS, CRM – cu noile canale de vânzare: B2C RetailB2B PortalAlegra Mobile Shop și Soluția Marketplace (integrări cu marketplace-urile existente sau chiar propriul marketplace).

Un mare avantaj al colaborării cu ContentSpeed este faptul că au integrări și parteneriate cu peste 30 de softuri ERP, WMS și CRM.

Utilizarea codurilor EAN în eCommerce

Un aspect foarte important pentru firmele din eCommerce este utilizarea codurilor EAN cu licență GS1. Aceste coduri sunt necesare pentru identificarea unică, standardizată și cu aplicabilitate globală, conform standardelor GS1, a produselor din catalogul online. Toți marii selleri internaționali din eCommerce folosesc standardizarea GS1 pentru produsele lor vândute online.

Și în România, eMAG, Fashion Days sau elefant.ro solicită codurile EAN cu licență GS1 pentru toate produsele vândute prin platformele lor de Marketplace. Această practică asigură optimizarea informațiilor din cataloagele lor, precum și protejarea cumpărătorilor pentru a fi feriți de achiziționarea produselor de origine sau calitate incertă.

Prin urmare, orice firmă care dorește să fie competitivă în eCommerce în România asigură implementarea codurilor EAN în cataloagele sale de produse pe baza numerelor din codurile de bare cu licență GS1.

Platforma ContentSpeed oferă clienților săi integrarea produselor vândute prin eMAG Marketplace. Printre avantajele acestei integrări sunt:

  • se listează automat produsele din magazinele online în eMAG Marketplace, împreună cu toate informațiile importante, inclusiv codul EAN solicitat obligatoriu de către eMAG;
  • emiterea de raport de activitate al produselor adăugate, respinse, updatate, afișând log-uri de “erori” din eMAG Marketplace.

Așadar, prin alegerea platformei ContentSpeed, companiile pot fi sigure că vor avea acces la o platformă digitală modernă, actualizată permanent la cerințele eCommerce din România și la cele internaționale.

De-a lungul timpului, peste 1000 de Magazine Online B2C și 50 de Portaluri B2B au avut încredere în echipa ContentSpeed. În portofoliul de clienți se regăsesc branduri ca: Sephora, Teilor, Herlitz, Cellini, Diverta, Chicco, Romstal, Wurth România, Teraplast SA, Nexxon, Professional PharmaLine, Remedium Farm, Ducfarm, Fuchs, Caparol etc.

Detalii complete pot fi consultate pe site-ul: https://www.contentspeed.ro/